Συχνές ερωτήσεις

1) Με ποιό τρόπο μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Υπάρχουν τέσσερις διαφορετικοί τρόποι για να ολοκληρώσετε με ασφάλεια την πληρωμή της παραγγελίας σας: Με αντικαταβολή, με τραπεζική κατάθεση, μέσω πιστωτικής και μέσω paypal. Για περισσότερες πληροφορίες επιλέξτε από το μενού στο κάτω μέρος της οθόνης την επιλογή "Τρόποι πληρωμής" ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω τηλεφώνου ή με email, από την επιλογή "Επικοινωνία".

 

2) Με ποιό τρόπο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Λεπτομέρειες για τους τρόπους παραλαβής της παραγγελίας σας θα βρείτε στην επιλογή "Τρόποι Αποστολής" που βρίσκεται και στο πάνω μέρος της οθόνης αλλά και στο κάτω μενού.

 

3)Τί συμβαίνει στην περίπτωση που η παραγγελία μου χαθεί και δεν φτάσει σε εμένα;

Συνεργαζόμαστε μόνο με αξιόπιστες εταιρείες κούριερ και μεταφορών. Στην περίπτωση όμως που για οποιοδήποτε λόγο η παραγγελία σας τελικά δεν φτάσει στον προορισμό της, αφού μας ειδοποιήσετε θα επικοινωνήσουμε εμείς με την μεταφορική εταιρεία και θα φροντίσουμε να λυθεί το πρόβλημα.

 

 

4)Γιατί να ψωνίσω από εσάς και όχι από το φαρμακείο ή το κατάστημα της γειτονιάς μου;

Γιατί φροντίζουμε οι τιμές μας να είναι οι χαμηλότερες δυνατές ώστε αγοράζοντας από εμάς να επωφελήστε όσο το δυνατόν περισσότερο και άρα να είστε μόνιμοι πελάτες στο κατάστημά μας.

 

5)Αν έχω απορίες σχετικά με κάποιο προϊόν μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Φυσικά. Είμαστε διαθέσιμοι για να λύσουμε οποιαδήποτε απορία ή να σας δώσουμε οποιαδήποτε διευκρίνιση σχετικά με τα προϊόντα που πωλούνται στο κατάστημά μας.